اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه ، بخش ۳۷۱
نوشته شده توسط : حسین

(فرستنده : ناشناس)
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم / گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم .
 
(فرستنده : فریبرز خسروی از لامرد)
در مسلک ما معنی پرواز چنین است / با بال شکسته به هوای تو پریدن .

 
(فرستنده : مریم) تقدیم به محمد .
گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم ، گل چه قابل مهربانم ، چشم هایم فرش راهت .
 
(فرستنده : پریناز از اصفهان)
چه کردی با دل من نازنینم / که هر شام و سحر اندوهگینم / مرا دعوت بکن در باغ چشمت / که از باغ دلت چند گل بچینم .

 
(فرستنده : مهدی جون)
از شرکت فرش مزاحمتون میشم ، میشه دلمو زیر پاتون فرش کنم تا هیچ جا جز دل من پاتونو نزارین !
 
(فرستنده : بهجت از مشهد)
تو رفتی چشم من غمبار تو بود / هنوز تشنه ی دیدار تو بود / من از دستت نمی رنجم این قدر / اگر برگشتنی در کار تو بود .

 
(فرستنده : زهرا از تهران)
هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است که در خیالم بی خیال من نشوی .
 
(فرستنده : سهیل از تهران)
بادکنک هرچه قدر دورتر میشه ، قرقره از غم دوریش لاغرتر میشه ، قرقرتم رفیق !

 
(فرستنده : سهیل از تهران)
میخوام اسمتو با صابون رو ابرا بنویسم تا وقتی بارون اومد همه کف کنن .
 
(فرستنده : بهجت از مشهد)
دعا کردم که تنها مال من شی / تو تعبیر قشنگ فال من شی .



منبع:
http://alisadegi.nega.ir



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: